Linia TM (TailorMade)

 

MobyDick ONE
Następny krok

W 1996 roku FRUTIGER zaprezentował pierwszy na świecie przejazdowy system mycia MobyDick Quick. Po wieloletnim okresie udoskonalania tego modelu  nastąpił kolejny krok -  powstał MobyDick ONE! Koncepcja oparta na trwałości, sile mycia i indywidualnych potrzebach klienta.

MobyDick ONE to najbardziej zaawansowany i najwyższej jakości system mycia kół i podwozi na świecie. Można go idealnie dopasować do potrzeb klienta w zakresie mocy mycia i recyklingu wody. Dzięki odpowiedniemu wyposażeniu MobyDick ONE jest w stanie poradzić sobie nawet z najwyższym stopniem zabrudzenia.

 

 

Innowacje MobyDick ONE

  • Koncepcja modułowej dyszy bocznej


    Składa się z wymiennych listew dyszowych: Listwy dyszowe
    można w dowolnym momencie dostosować do zmienionych warunków (np. Oscylacyjne listwy dyszowe)

  • Koncepcja modułowej dyszy dennej


    (Zgłoszenie patentowe PCT / EP2016 / 051256 i PCT / EP2016 / 051257)
    Składa się z wymiennych dolnych płyt
    dysz : Płyty dyszowe można w każdej chwili dostosować do zmienionych warunków
    Zmniejszone zatykanie dysz dzięki innowacyjnym, specjalnym dyszom

  • Wzór natrysku


    (Oczekiwanie na patent PCT / EP2016 / 051256)
    Strumień wody wydostający się z dysz dolnych pod skosami: Większy efekt spłukiwania
    bieżników
    Dodatkowy efekt czyszczenia w trudno dostępnych miejscach

  • Powerflush


    (Zgłoszenie patentowe PCT / EP2016 / 051257)
    Innowacyjne mycie błotników:
    Dwie dysze Powerflush każda o wydajności 900 l / min

  • Profile najazdowe


    (Zgłoszenie patentowe PCT / EP2016 / 051256)
    nachylone pod kątem 15 ° profile najazdowe:
    Dostępne dla  pojazdów gąsienicowych
    Brak drgań pojazdu podczas przejazdu
    Zmniejszone o połowę maksymalne obciążenie profili dla gąsienic

  • Zoptymalizowany przepływ wody


    Obliczone teoretycznie, potwierdzone empirycznie:
    Większe przekroje przewodów zasilających
    Moduły myjące charakteryzują się zoptymalizowaną geometrią

    We współpracy ze Szwajcarskim Federalnym Instytutem Technologii w Zurychu (ETH)